Известие

Collapse
No announcement yet.

Тампони на стабилизиращата щанга :(

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Тампони на стабилизиращата щанга :(

    Въобще не съм доволен от тия тампони на стабилизиращата щанга, закупих ги от Хеед91 полиуретанови, поставих ги на 22.03.09г. и колата бе на 146000км, някъде от преди месец започнах да чувам леко почукване и ония ден я гледах на канал от лявата страна има луфт, сега колата е на 148000км
    Разочарован съм много, 60000км гаранции незнам си какво нямали разбиване е на нема и 2000км!
    Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

  • #2
    Много лошо! А къде са ти ги слагали тампоните, да не би при набивабето им да са се у акали? Аз също искам да си сложа от тези, защото не бях чувал лоши отзиви за тях, до сега. Нека Колегите, които са с тези тампони да дадът мнение.
    Alfa Romeo 156 2.4JTD '02, Fiat Punto 1.2 16V '00, Alfa Romeo 155 2.0 16V - ex, Сузуки Бандит 400 VC '94 - ex, Дукати S4 '02

    Comment


    • #3
      А смазката на тампона поставиха ли я при монтажа или ги сложиха на сухо?
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #4
        ами поставихме я аз лично бях там и с човека двамата я правихме
        Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Lqnkata Покажи съобщение
          Много лошо! А къде са ти ги слагали тампоните, да не би при набивабето им да са се у акали? Аз също искам да си сложа от тези, защото не бях чувал лоши отзиви за тях, до сега. Нека Колегите, които са с тези тампони да дадът мнение.
          Колега за какво набиване говориш? говорим за тампоните на стабилизиращата щанга!
          Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

          Comment


          • #6
            Аз съм с тампони SuperPro. И още нямам оплаквания.
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
              Аз съм с тампони SuperPro. И още нямам оплаквания.
              Е аз имам
              Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

              Comment


              • #8
                аз като сменях моите тампони, си сложих на феби немски, някакви нови с някава нова експериментална материя и нишки, двата струваха 46 кинта с отстъпка 15%, и съм мн доволен, нема проблем засега.
                sigpic
                Gulfstream G650 with Italian design...

                Comment


                • #9
                  Да не сте ги пришипали нещо? По принцип и Бърт да сложиш ще изкарат повече от 2000 км.
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #10
                    Проблема ви колеги не е от тампоните. Аз си смених моите два пъти като на втория път майстора ми показа проблема. След като измерихме с шублера реактивната щанга там където е мястото на тампона се оказа по-тясно. Той ми каза, че често се случва от търкането между щангата и тампона след известно време се износва щангата и се получава луфт. След като се получи този луфт какъвто и тампон да сложиш пак ще потропва.
                    Peugeot 607 2.7 HDI 204 hp
                    EX: Alfa Romeo 156 1.8 TS 144 hp ГИ
                    EX: Alfa Romeo 146 1.6 Boxer

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от 50 cent Покажи съобщение
                      Проблема ви колеги не е от тампоните. Аз си смених моите два пъти като на втория път майстора ми показа проблема. След като измерихме с шублера реактивната щанга там където е мястото на тампона се оказа по-тясно. Той ми каза, че често се случва от търкането между щангата и тампона след известно време се износва щангата и се получава луфт. След като се получи този луфт какъвто и тампон да сложиш пак ще потропва.
                      В такъв случай, зарязваш още малко тампона и стягаш.
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                        В такъв случай, зарязваш още малко тампона и стягаш.
                        Я пак?

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
                          Я пак?
                          И на мен ми стана интересно какво точно ще се стегне Болтовете убират до край и после ..... уот?
                          sigpic
                          156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                          "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                          Comment


                          • #14
                            Ми ако е много износено няма как. Купува си тампон 21 мм например ако шангата е 22. Зависи колко е износена.
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                              Ми ако е много износено няма как. Купува си тампон 21 мм например ако шангата е 22. Зависи колко е износена.
                              Малко несериозно ми звучи ... Тампоните да не би да се продават по размери?

                              Comment

                              Working...
                              X